Mer bullshit

7 reaktioner på ”Mer bullshit

  1. Vad är det för mening att sprida denna smörja? När en jättepanna för fjärrvärme töms blir man förvånad över vad som kommer ut efter ett par timmar i 800 grader. Att de där passen tar sig ”igenom” fotogenförbränningen är inget intressant alls. Typen ger mig ingen känsla alls av att förmedla kvalitetsinformation utan snarare att det är frågan om någon slags artist.

    • Håller med om att det är smörja, den officiella konspirationsteorin om 9/11 och många andra konspirationsteorier. Jag tycker det är lite humoristiskt att den stora massan tror att talibaners pass är gjorda av kryptonit eller dylikt, det är absolut inte omöjligt, men knappast troligt eller?

      Kanske finns det investeringsmöjligheter här, oförstörbara pass. Vilket företag är det som producerar dem, al-Qaeda AB? Materialet måste vara otroligt värdefullt och kan användas till andra produkter. Revolutionerande minst sagt. Glöm guld och silver, jag investerar hellre i det här materialet.

    • Är väl svårt för propagandakanalen CNN att ignorera världens snabbast växande nyhetskanal (infowars.com) när de lyckas få 105 k underskrifter inskickade till vita huset om att deportera en av deras anställda😀

      Tydligen hade Piers producent börjat gråta efter intervjun med Alex Jones och de var tvungna att skippa det tredje segmentet som de hade lovat.

      Länkas just nu högst upp på http://drudgereport.com en av världens mest välbesökta hemsidor

  2. Mina egna erfarenheter av Infowars och Alex Jones är den censureringen jag fick uppleva flertalet gånger för 2 år sedan när jag ville diskutera Dr Judy Woods material o 911. Det fick mig att dra åt mig öronen för denne sida och Ales Jones. Och här kan ni höra Pete Santilli den 12 dec 2012 som bekräftar mina misstankar om Alex Jones. Alex Jones är en sk shill, kontrollerad opposition tillhörande CIA. Lyssna själva här http://www.youtube.com/watch?v=JPxBlVRrxS0

    Vad här hänt sedan dess? Jo Alex Jones och hans redaktör Molly Maroney (som också tillhör CIA) har fått Pete’s youtube sida stängd, hans radioshow nedstängd. Alltså: Alex håller desperat på att försöka minimera skadorna som detta avslöjande förde med sig så att hans anhängare inte skall få veta sanningen om Alex Jones.

  3. Kan bara instämma med föregående inlägg. Infowars och Alex Jones är minst sagt kontrollerad opposition som leder sannighetsrörelsen i fel riktning. En så kallad Gatekeeper som ger 80% sanning och 20% bullshit. Han lyfter måna viktiga frågor men trollar sedan bort dem till la-la-land.

Kommentera

