Genetiskt modifierade livsmedel verkar bra, jättebra!

Blev sugen på att köpa mer genetiskt modifierade livsmedel efter att ha sett den här dokumentären:

MUMS!

9 reaktioner på ”Genetiskt modifierade livsmedel verkar bra, jättebra!

  1. Fy sjutton vad skabbigt det är.. Stängde av efter bara någon minut för att jag blir så äcklad av tanken. Ändå äter man (jag) det säkert hela tiden utan att reflektera över det. Skall verkligen försöka ta mig igenom filmen.

  2. Ja du hittar då verkligen de mest objektiva källorna. När kommer David Icke in i filmen? Såg bara ca 4 min.

    • David Icke börjar snacka kring 10 min, han menar på att det är utomjordingar och reptiler som styr monsanto, de konspirerar mot planeten tellus och kommer ta över! Nej David Icke är inte med i dokumentären.

      Har du några ”bättre källor” som visar något annat så kan du väl posta dem här?

    • Ja, det är nog bara påhitt alltihop. GMO är så ofarligt att man inte ens behöver överväga att göra oberoende tester innan vi släpper lös modifierade organismer i naturen, eller hur? Skit i allt det där dumma pratet om risker! Låt oss alla köpa vår mat från det pålitliga företag som skänkte världen Agent Orange!

Kommentera

