Intervjuer och presentationer från World Resource Investment Conference 2013

En reaktion på ”Intervjuer och presentationer från World Resource Investment Conference 2013

  1. Man skrattar vid tanken på hur en svennesosse måste reagera på tankegångar som dom som kommer fram i filmerna! Det lär ju bli både andnöd och hysteriattacker! Genomsnittssossesvennen är så djupt indoktrinerad att han eller hon inte KAN ta till sig nya idéer. Jag vet, för jag är släkt med några. Dom säger att dom gillar mig, men dom frågar hela tiden hur mycket jag tjänar och gnisslar tänder och biter sig i tungan av ilska när jag svarar. Jag vet att dom innerst inne vill se mig misslyckas och behöva vård från staten. Sådana är dom, sossarna.

Kommentera

