‘Bitcoin as an Investment’

8 reaktioner på ”‘Bitcoin as an Investment’

    • Nix, först nu har jag lärt mig hur en plånbok fungerar och hur man skapar en 100% säker nyckel, så nu vågar jag äga bitcoins, bara tajmingen som gäller, känner inte för att diversifiera från ädelmetallsaktierna just nu. Äger du några Rob?

      • Måste säga jag är förvånad med tanke på hur mycket material om Bitcoin du lägger upp. Jag äger bitcoins och har så gjort i drygt ett år nu. Synd att man inte köpte mer bara men det är ju lätt att säga nu.

        • Det är därför jag ifrågasätter uppgången, väldigt få äger bitcoins och de som gör det äger små mängder, de jag känner till som äger bitcoins och som har koll äger kanske 1-2 bitcoins. Det är knappast dessa som handlat upp marknadsvärdet till $10 miljarder, från $5/btc till $1000/btc.

Kommentera

