Råvaruaktierna har bottnat enligt Friedland

Robert Friedland, den mest framgångsrika mining-entreprenören sedan Cecil Rhodes enligt Rick Rule närvarade på ‘Sprott Natural Resources Symposium’ i vancouver den här veckan, där hade han tydligen sagt följande:

rftweet

Mer info här:

Rule says its his last cycle and Friedland calls bottom at the Sprott conference

2 reaktioner på ”Råvaruaktierna har bottnat enligt Friedland

  1. Om du skulle reka speciellt en aktie, vilken av de du oftast skrivit om skulle det vara?
    Jag har, tack vare dig, köpt ANV och ångrar det inte alls, utan tvärtom kommer att öka i den.
    Är ANV en av dina absoluta favoriter eller finns det nån annan aktie du ser har grym potential?

    Mvh

    • Rekar inget, men vad jag gillar mest härifrån, utifrån den research jag gjort är Victoria Gold, Geologix, North Country Gold, Allied Nevada, Silver Range Resources, IDM mining, Atna Resources, Treasury Metals + krydda i Golden Goliath, Agave Silver

      Ang ANV så har jag inte tillräckligt bra koll på deras finansiella position, vet inte om det är några problem där, därför skulle jag inte våga gå in jättetungt just i den, men i en diversifierad portfölj så.

Kommentera

