Förändringar på den här bloggen

Är just nu i processen att uppgradera den här bloggen till en bättre adress och förhoppningsvis design. Varför? Bla för att slippa wordpress egna reklam. Tanken är att driva en råvarufokuserade nyhetssida (främst guld & silver) med inlägg från olika personer. Många som kommenterar på den här bloggen är betydligt mer kunniga än vad jag är så jag undrar om någon skulle vara intresserad av att börja skriva här. Kontakta mig på dave1.bs@hotmail.com isf eller i kommentarsfältet under.

Tips på design eller upplägg uppskattas också, vad kan förbättras?

10 reaktioner på ”Förändringar på den här bloggen

      • Kan bli häftigt när/om guldet tar ut 1440-1460 (utan att kolla grafen) där någonstans. Efter det är det få motstånd och det kan bli en fin resa upp men fram till dessa handlar det om att bryta motstånd på vägen. Trots detta med TA så ser det häftigt ut i FA.

        • 1525 är det riktigt stora motståndet skulle jag säga, men det är rätt häftigt att guld tagit ut 1250 nu och därmed satt en högre topp och en högre botten. Den korta trenden är absolut uppåtriktad.

  1. Jag besöker många bloggar frekvent, men faktiskt bara två st dagligen – din och OB’s.

    Jag tolkar det som att du tänker dig ett liknande upplägg som bloggen Screwtape files? Du kanske rentav kan slå ihop din blog med andra etablerade. Lyft frågan!🙂 Du vet ju bäst själv vilka du skulle kunna tänka dig att samarbeta med.

    • @Ruller Tackar!🙂

      @Happydays Ja kanske något i den stilen ja, vill få ihop ett antal skribenter under samma tak, finns många guldkorn i Sverige när det gäller analys av guldaktier m.m, t.ex du själv. Det är simpelt, med den nya wordpress designen kan jag bjuda in folk att skriva. De får ett eget konto att logga in med. Sidan är redan uppe: http://guldaktier.se/

Kommentera

